چهارشنبه , می 15 2024

سید محمد سادات حسینی

سید محمد سادات حسینی پدر این دو شهید: دختر کوچکم فاطمه السادات، وصیت نامه خود را در سال ۹۲ که سفر به کربلا داشت، نوشته بود؛ او در وصیت نامه خود عنوان کرده بود که من در سال ۹۸ شهید می شوم و جهیزیه من را به بهزیستی تقدیم کنید!

هر دو دخترم تأکید به پرداخت خمس داشتند و زمانی که به منزل من می آمدند، غذا نمی خوردند و می گفتند تا خمس مال خود را پرداخت نکنی و مالت حلال نشود، ما این غذا را نمی خوریم.
دختر بزرگم مهدیه سادات، معلم بود و دو خودکار در جیب خود داشت که می گفت یک خودکار برای بیت المال است و از خودکار دیگر برای امور شخصی خود استفاده می کرد.

در روز تشییع پیکر شهید سلیمانی دختر بزرگم مهدیه سادات غسل شهادت کرد و به همه ما هم گفت که غسل شهادت کنیم و به من گفت که امروز دو پیکر برای تو می آورند، ناراحتی نکنید.

پدر دو شهید سادات حسینی با بیان اینکه من خودم مجروح جنگی هستم، اظهار کرد: دخترانم شب ها کف پاهایم را بوسه می زدند و فاطمه سادات همیشه تا نیمه های شب بیدار بود و نماز شب می خواند؛ هر دو هدفشان شهادت بود و پیرو ولایت فقیه بودند و می گفتند که رهبر را نباید تنها بگذاریم.

وی تصریح کرد: دخترانم هر دو به افراد پائین دست خود همواره کمک می کردند، احترام به پدر و مادر می گذاشتند و علاقه و احترام خاصی به ولایت فقیه داشتند، آنها می دانستند که چنین اتفاقی برای آنها رقم می خورد، مهدیه سادات به همکاران خود گفته بود که من با خواهرم شهید می شویم.

🌷شب جمعه شهدا را یاد کنیم تا آنها نیز در نزد ارباب ما را یاد کنند
https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63

دیدگاهتان را بنویسید