چهارشنبه , می 15 2024

🔵 وقتی از دیگ نذری بوی سیاست بلند می شود

✌️🇮🇷 بانوان همیشه در صحنه
” ۹ پیشنهاد برای فعالیت های انتخاباتی بانوان ”
قسمت ۳ از ۶

🔵 وقتی از دیگ نذری بوی سیاست بلند می شود

شاید تا حالا فقط نذری را توی مناسبت های خاص یا برای رفع حوائج شخصی پخته باشید. اما می شود به همین نذری عطر و طعم دیگری هم اضافه کرد. بیایید این بار دیگ نذری را سیاسی روشن کنید. از شله زرد تا آش و حتی یک بسته شکلات می تواند بهانه ای باشد تا تنها یا با زنان محله بساط نذری سیاسی راه بیندازید. به نیت یک *مشارکت دشمن کور کن نذری را حسابی هم بزنید، بعد هم یک نوشته یا یک پیغام ضمیمه کاسه یا بسته نذری کنید و ببرید در خانه اهل محله. اگر شرایط مهیا بود می توانید از کاری که انجام داده اید با همسایه ها و هم محله ای ها حرف بزنید و او را هم دعوت به این کار کنید.

🟣 ره صد ساله را یک ساعته طی کنید

یکی از ابزارهای موثر برای انتقال محتوا هنر است. ابزاری که ره صد ساله را نه یک شبه که گاهی یک ساعته هم طی می کند. دست به کار شوید و چند کلید واژه در مورد انتخابات، آینده، هویت، سرنوشت، صندوق رای، مشارکت، دشمن و… جلویتان بگذارید. بعد سعی کنید به کمک اعضای خانواده یا دوستانتان یک نمایش نامه بنویسید و به مرحله اجرا برسانید. این نمایش می تواند در مکان های مختلف از جمله مسجد، جمع های خانواده، مدرسه فرزندتان و… اجرا شود.

🟠 داستان بازی‌هایی که گردونه تواصی را می چرخانند

شما می توانید با طراحی بازی های داستان محور، حول موضوعاتی که به هویت ملی و انتخاب آگاهانه گره بخورد، علاوه بر انتقال این مفاهیم به کودکان، والدین را نیز غیر مستقیم با این مقوله درگیر کنید. با اجرای این داستان بازی ها در پارک ها، مساجد، مدارس و مکان های عمومی دیگر چه بسا بتوانید محفلی برای گفت و گوهای عمیق تر راه بیندازید و زحمت چگونگی شروع بحث در این موضوعات را از دوش خود بردارید.

#انتخابات🇮🇷
#بانوان_میدان‌دار

❣️ @khamenei_reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید