چهارشنبه , می 15 2024

🟡 پای روضه های خانگی را وسط بکشید!

✌️🇮🇷 بانوان همیشه در صحنه
” ۹ پیشنهاد برای فعالیت های انتخاباتی بانوان”
قسمت ۲ از ۶

🟡 پای روضه های خانگی را وسط بکشید!

یکی از استخوان دارترین و پر رونق ترین محافل زنانه از آغاز خلقت انسان تا کنون روضه های خانگی بوده. روضه هایی که اگر ظرفیتش را دریابیم، دریاییست که می شود از دلش جواهرات قیمتی بیرون کشید. با ترتیب این روضه ها در خانه یا حضور در روضه های خانگی اطراف‌تان می توانید برنامه‌های انتخاباتی برپا کنید. مستند پخش کنید. سخنرانی های روشنگری شکل دهید. به شبهات پاسخ دهید. *حلقه های گفت و گو* در مورد صلاحیت های یک نامزد به درد بخور برای رفتن به خانه ملت راه بیندازید.

🟢 وقتی پارک ها و بوستان ها ستاد مردمی می شود!

می توانید با حضور در پارک و بوستان ها سر صحبت را به شیوه های مختلف با مردم باز کنید. مادری که برای دقایقی روی صندلی نشسته تا کودکش چرخی توی وسایل بازی بزند، می تواند گزینه خوبی برای آغاز گفت و گو باشد. با نشان دادن کلیپ های کوتاه ، بردن پرسش نامه و طرح بحث در موضوعات مختلف و نظرخواهی و… اولین حلقه گفت و گو را سر بیندازید.

🔴 مسجد مردم
یکی از ظرفیت های مغفول مانده و به درد بخور مساجد هستند. جایی که قرار بود پایگاه اصلی فعالیت های مردمی باشد ولی حالا کمی از کارکردش فاصله گرفته. می توانید با حضور در مساجد از فرصت جمع های مومنانه استفاده کنید. در مورد ضرورت شرکت در انتخابات حرف بزنید. حرف نامزدهای انتخاباتی شهرتان را وسط بکشید و در مورد کم و کیفشان هم فکری و پرس و جو کنید. در ساعاتی از روز تریبون آزاد در مسجد راه بیندازید و جوانان و نوجوانان را جلو دار این تربیون ها کنید. از نامزدهای انتخاباتی برای جلسه پرسش و پاسخ در مسجد دعوت کنید.

#انتخابات🇮🇷
#بانوان_میدان‌دار

❣️ @khamenei_reyhaneh

دیدگاهتان را بنویسید