یکشنبه , ژوئن 28 2026

هر چقدر استغاثه کنید و اشک بریزید

هر قدر دلتان می خواهد دعا کنید
هر چقدر استغاثه کنید و اشک بریزید
اصلا هر چقدر اولیاءالله و اساتید اخلاق و علمای ربانی دعا کنند…

هرگز مستجاب نمی شود.

چرا؟ چون با بهانه‌های مختلف، امر به معروف و نهی از منکر را ترک کرده‌ایم.

ستمگران بر ما مسلط شده اند و هر قدر هم که دعا کنیم دیگر مستجاب نمی شود.

تنها راه نجات، کنار گذاشتن بهانه‌هاست و شروع کردن امر به معروف و نهی از منکر.

🆔 @aamerin_ir

   

دیدگاهتان را بنویسید