هر قدر دلتان می خواهد دعا کنید
هر چقدر استغاثه کنید و اشک بریزید
اصلا هر چقدر اولیاءالله و اساتید اخلاق و علمای ربانی دعا کنند…
هرگز مستجاب نمی شود.
چرا؟ چون امر به معروف و نهی از منکر را ترک کردهایم.
ستمگران بر ما مسلط شده اند و هر قدر هم که دعا کنیم دیگر مستجاب نمی شود.
تنها راه نجات، کنار گذاشتن بهانههاست و شروع کردن امر به معروف و نهی از منکر.
🆔 @aamerin_ir
اللهم عجل لولیک الفرج الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم










