شنبه , جولای 27 2024

♻️ آیا ملت ایران سیلی خواهد خورد؟!

♻️ آیا ملت ایران سیلی خواهد خورد؟!

🔰 حمید رسایی: از همان سال‌های نخست انقلاب، حجاب یکی از اصلی‌ترین ریل‌هایی بود که دشمنان اسلام و انقلاب برای تغییر یا فتح آن برنامه‌ریزی کردند و تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا امام خمینی (ره) نسبت به اجرای این حکم در جامعه عقب‌نشینی کند. اما به استناد بیانات رهبری معظم انقلاب، علی‌رغم همه این فشارها اما امام خمینی هرگز عبور از این خط قرمز را نپذیرفتند.

اکنون اما چند ماهی است که در یک صف‌بندی بی‌سابقه، معاندین انقلاب خمینی در تلاشند تا از این خط قرمز عبور کنند. متأسفانه علی‌رغم موضع صریح رهبر و امام جامعه مبنی بر اینکه حجاب حکم واجب شریعت است و باید رعایت شود، مسئولان مربوطه در بخش‌های مختلف نظام، در قبال ساختارشکنی یک اقلیت دریده، منفعل شده‌اند! این انفعال و بی‌خیالی سوگمندانه به برخی از نیروهای متدین کف جامعه نیز سرایت کرده است تا جایی که پیگیری و مطالبه اجرای حکم حجاب، آنها را برآشفته می‌کند! در این صورت آیا باید منتظر سیلی باشیم؟

۱۴ خرداد سال ۹۵ رهبر انقلاب درباره این #سیلی چنین بیان کردند:

«بعد از رحلت امام، ما هر جا انقلابی عمل کردیم، پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم؛ این یک واقعیّتی است. بنده در این سال‌ها خودم مسئول بودم؛ اگر تقصیری در این مطلب باشد، متوجّه این حقیر هم هست؛ هرجا انقلابی بودیم، جهادی حرکت کردیم، بر روی آن ریل [که امام بنا گذاشت] حرکت کردیم، پیش رفتیم؛ هرجا کوتاهی کردیم و غفلت کردیم، عقب ماندیم. می‌توانیم برسیم به شرط اینکه انقلابی حرکت کنیم و انقلابی پیش برویم.

مخاطب این سخن، نسل امروز و نسل فردا و نسل فرداهای بعد است؛ مخاطب این سخن، همه‌ ما هستیم؛ مسئولان مخاطبند؛ فعّالان سیاسی، فعّالان فرهنگی، فعّالان اجتماعی، همه مخاطب این سخنند؛ جوانان، دانشگاهیان، حوزویان، پیشه‌وران، روستاییان، شهریان، همه مخاطب این سخنند؛ همه باید بدانند می‌توان این راه را با شیوه‌ انقلابی حرکت کرد و آن‌وقت، پیشرفت قطعی است؛ و می‌توان به شیوه‌ دیگری حرکت کرد و آن‌وقت سرنوشت سرنوشت رقّت‌آوری خواهد بود. امام تعبیر رایجی داشتند، مکرّر در مواردی می‌گفتند: “اسلام سیلی خواهد خورد.” اگر راه را عوض کردیم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد، اسلام هم سیلی خواهد خورد.»

🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
rubika.ir/rasaee
eitaa.com/rasaee
virasty.com/rasaee
T.me/www_rasaee_ir
twitter.com/hamidrasaee

دیدگاهتان را بنویسید