شنبه , جولای 27 2024

🌷 شهدا عزاداران واقعی حضرت زهرا هستند

💎 حجت الاسلام احمد پناهیان در تشییع شش شهید گمنام شهر قم:

🌷 شهدا عزاداران واقعی حضرت زهرا هستند

🌷 ما برای حضرت زهرا فقط گریه نمی کنیم و پای برهنه دسته نمی رویم؛ ما پای تابوت این شهدا می خواهیم از دشمنانِ امروزِ حضرت زهرا انتقام بگیریم.

 

🔸در سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، مراسم تشییع شش شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مردم انقلابی و مسئولین شهر قم سه شنبه ۶ دیماه ١۴٠١ از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بسمت میدان جانبازان و سپس تدفین یک تن از شهدا در پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان قم برگزار شد.

🔹در این مراسم، حجت الاسلام احمد پناهیان با اشاره به اینکه تعدادی از این شهدا در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده اند گفت: عملیات کربلای ۵ به فرماندهی مستقیم حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها صورت گرفت و به پیروزی رسید. شکستن دژهای نفوذناپذیر کشورهای غربی در این عملیات جز با امداد الهی و اهلبیت بویژه حضرت زهرا سلام الله علیها ممکن نبود. مقامات کشورهای اروپایی آن زمان گفتند اگر ارتشی بتواند این دژهای مستحکم و نفوذناپذیر را فتح کند، هیچ ارتشی در دنیا حریف آنها نخواهد بود. و رزمندگان ما با مجاهدت و توسل به حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها این مأموریت غیرممکن را عملی کردند. آن هم در شرایطی که میلیون ها گلوله سنگین بر سر رزمندگان ما فرو ریخت.

🔸حجت الاسلام پناهیان گفت: در عملیات کربلای ۵ ما قریب به ۵۵ هزار شهید تقدیم کردیم. ۵ هزار نفر از اسرای ما هم در جریان این عملیات توسط نیروهای بعثی عراق به شهادت رسیدند. کسانیکه با به خط کردن اراذل و اوباش و ایجاد ناامنی در خیابانهای ما به خیال خام خود قصد دارند نظام اسلامی را به ضعف بکشانند، اینها بدانند که این مردم و این دختران و پسران تا نگاهشان به خون این شهداست، از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دست برنخواهند داشت.

🔹ایشان با اشاره به اینکه عزاداران واقعی حضرت زهرا سلام الله علیها این شهدا هستند گفت: ما مثل کسانی نیستیم که فقط در عزای حضرت زهرا سلام الله علیها عزاداری و گریه کنیم و با پای برهنه در دسته عزای حضرت شرکت کنیم، اما با دشمنان امروز حضرت زهرا سلام الله علیها کاری نداشته باشیم. ما در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پای تابوت این شهدا جمع شده ایم تا انتقام خون این شهدا و انتقام شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها را از اهل نفاق و کفر امروز بگیریم، که همانا ادامه دهندگان راه اهل نفاق صدر اسلام هستند.

🔸مبلغ حوزه و دانشگاه گفت: آمریکایی ها گفتند مشکل ما با جمهوری اسلامی، اسلام علی است. مشکل دشمن این است که امروز ولایت فقیه پرچم اسلام علوی را نه تنها در کشور و منطقه، بلکه در سرتاسر جهان بلند کرده است. اگر می بینیم نشریه شارلی ابدو که سالهای گذشته چند نوبت به پیغمبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله توهین و جسارت کرده بود، امروز با اشاره و حمایت مستقیم صهیونیسم مسابقه جهانی برگزار کرده برای کشیدن کاریکاتور اهانت آمیز رهبر معظم انقلاب این نیست مگر بخاطر حقد و کینه و دشمنی اش با اسلام علوی و انقلابی.

🔹ایشان با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن در آخرالزمان برای متوقف کردن گسترش اسلام و فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان، گفت: دشمن از طرفی عمامه به سرهای دست پرورده خود را در حوزه علمیه قم به کار گمارده، تا اسلام را دینی فردی و غیرسیاسی به مردم معرفی کند، و از طرفی هم اراذل و اوباش را در خیابانها به خط کرده برای جنگ با اسلام و احکام دینی و حجاب. اما تا وقتی فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان این کشور باقیست، و تا زمانی که مردم و جوانان و نوجوانان ما پای تشییع تابوت این شهدا حاضرند، دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید و خواب های آشفته اش تعبیر نخواهد شد.

🔸حجت الاسلام احمد پناهیان به حضور پرشور علما و فضلا در تشییع شهدا اشاره کرد و افزود: انگلیس خبیث که به برخی معدود دست پرورده هایش در حوزه علمیه قم دل خوش کرده، بداند حوزه ما انقلابی بوده و انقلابی خواهد ماند. حوزه علمیه همین علما و فضلایی هستند که پا به پای مردم انقلابی همیشه در صحنه حضور دارند و پیوند خود با ولایت و شهدا را بیش از پیش مستحکم می کنند.

هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام)
@mohebbin_net

دیدگاهتان را بنویسید