یکشنبه , می 5 2024

📚 بخش سوم 🔶🔹 دکترین چرچیل، نقطه اتکای نظم نوین جهانی

📚 بخش سوم
🔶🔹 دکترین چرچیل، نقطه اتکای نظم نوین جهانی

⭕️ در ﺳﺎل ۱۹۴۳ ﻣﯿﻼدی و در خلال جنگ جهانی دوم، شرایط جنگ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ‌ای شد ﮐﻪ ارﺗﺶ ﻫﯿﺘﻠﺮ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان دﺷﻤﻦ اﺻﻠﯽ جریان یهود، ﺗﻘﺮﯾﺒﺎً ﺑﺮ ﻣﺪار ﭘﯿﺮوزی و ﻗﺪرت پیش می‌رفت و ﻣﺘﻔﻘﯿﻦ – ﺧﺎﺻﺘﺎً ﺑﺮﯾﺘﺎﻧﯿﺎ – در ﻣﻮﺿﻊ ﺿﻌﻒ ﺟﺪی و سقوط کامل ﻗﺮار داﺷﺘﻨﺪ، تاحدی ﮐﻪ ﮐﻞ ﮐﺸﻮر ﻓﺮاﻧﺴﻪ ﻓﻘﻂ ﻃﯽ دو ﻫﻔﺘﻪ سقوط کرد و ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎﻣﻞ ﺗﻮﺳﻂ آﻟﻤﺎن اﺷﻐﺎل ﺷﺪ. از این رو اﺣﺘﻤﺎل ﺳﻘﻮط ﻟﻨﺪن، اﻣﺮی ﺟﺪی تلقی گردید.
در پی این اتفاقات، اجلاس تهران با حضور رهبران سه قدرت آن زمان یعنی بریتانیا، آمریکا و شوروی در شهر تهران – و بدون اطلاع شاه پهلوی- تشکیل شد.

✳️ در این جلسه، چرچیل جمله‌ی مهمی را بیان نمود:
«واقعیت» آنقدر ارزشمند است که باید انسان حتماً آن را در پوششی از دروغ بپیچاند و محافظت کند.

پس از کنفرانس تهران، دو اتفاق مهم از سوی متفقین علیه آلمان نازی رخ داد:
1️⃣ افزایش بی‌سابقه‌ی حملات ایذایی به‌گونه‌ای که افسران و فرماندهان ارتش آلمان به این نتیجه رسیده بودند که هر عملیات نظامی از سوی متفقین، ایذایی است و ارزش دفاع سرسختانه را ندارد؛
2️⃣ تمرکز طرح‌ریزی متفقین بر یال غربی آلمان که یال قوی آن بود صورت گرفت، نه یال ضعیف در شرق که درگیر شوروی بود؛

⬅️ در نتیجه زمانی که متفقین، عملیات نرماندی را آغاز کردند؛ اولاً ارتش آلمان تصور می‌کرد این عملیات نیز یک عملیات ایذایی است و ثانیاً باور نمی‌کرد دشمن، از یال قوی به وی حمله کند.

🔻 لذا معنای جمله‌ی چرچیل در کنفرانس تهران، اینجا مشخص شد که چطور واقعیتی مثل عملیات نرماندی، در میان عملیات‌های فریب و ایذایی مخفی شده بود و اینگونه شکست ارتش آلمان، از شکست در نرماندی رقم خورد.

💢 اکنون شواهد دالّ بر این است که مشابه چنین راهبردی، به‌منظور تحقق نظم نوین جهانی از سوی جریان یهود به‌کار گرفته شده است که همان عملیات کووید-19 می‌باشد؛ به‌گونه‌ای که این مسأله و حتی بیماری‌های مشابه که در آینده ممکن است رخ دهند، عملیات‌هایی هستند برای تسریع تحقق نظم نوین جهانی و تثبیت جایگاه و اصالت سازمان‎‌های بین‌المللی که پروتکل‌های آنها، مبنای تصمیم و اقدام سایر کشورها است.

💢 به عبارت دیگر می‌توان تمرین تبعیت از سازمان‌های جهانی را در نظام پارلمانی نوین، همان حقیقتی دانست که سایر مسائل به‌عنوان دروغ‌های عامدانه آن را پنهان کرده‌اند.

📙 جهت شناخت الگوی نظام پارلمانی که نظم نوین جهانی، بخش دوم را از لینک زیر مطالعه فرمایید.

⏯ ادامه دارد …

 

🌐 بخش یکم
https://eitaa.com/SHRChannel/1446

🌐 بخش دوم
https://eitaa.com/SHRChannel/1450

🔰هشتگ #نظم_جدید_جهان را در کانال دنبال کنید.

 

✍️ مهندس شکوهیان‌راد
@SHRChannel

🌐 لینک:
https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508

دیدگاهتان را بنویسید