یکشنبه , می 12 2024

🖌 واقعیت‌هایی که صلاح نبود مردم بدانند!

🖌 واقعیت‌هایی که صلاح نبود مردم بدانند!

1⃣ وقتی آقای رئیسی دولت را تحویل گرفت، دستور اولین جلسه با وزرای قبل این بود که حقوق ماه جاری کارکنان دولت را از کجا بیاوریم.
*پیمانکارانی که برای دولت کار کرده بودند، به جای پول، اوراق قرضه در دست داشتند، و دولت قبل مقروض بوده و دولت جدید موظف به پرداخت بدهی به پیمانکاران است.

2⃣دولت قبل بدهی زیادی به بانک مرکزی داشت،که دولت جدید می بایست پرداخت میکرد.

3⃣با قطعی برق،صف خرید مرغ، تعویق حقوق کارگران در بسیاری از شرکت ها و تعطیلی حدود ۲۰۰۰ کارخانه و کارگاه تولیدی روبرو بودیم..

4⃣ بدهی که دولت قبل به جای گذاشته و دولت آقای رئیسی باید بپردازد در تاریخ بی سابقه است، ماهیانه قریب ۲۰هزار میلیارد تومان .

5⃣ صادرات نفت به حدود سیصد هزار بشکه در روز رسیده بود. که پولش هم بر نمی گشت، اکنون بدون برجام و پالرمو و fatfو…روزانه به یک میلیون و نیم بشکه در روز رسیده و پول آن هم بر می گردد.
*با همه این شرایط، تورم از ۵۹درصد به حدود ۴۰درصد رسیده.
6⃣ با حذف ارز ترجیحی، پیش بینی می کردند که تورم به ۷۰درصد برسد،اما الان تورم ۳۹/۵درصد است.

7⃣ زمانی دولت را تحویل دادند که در بعضی استان ها، در سیلوها به اندازه ۱۵ روز گندم داشتیم و اگر ارز ترجیحی حذف نمی شد، قحطی می شد ،اکنون با خرید نقدی گندم ، آنهم دوبرابر قیمت قبل وضعیت خیلی خوب است.

8⃣ در اثر بیماری کرونا، روزی تا ۷۰۰نفر از هموطنان جان خود را از دست می دادند ،و میگفتند واکسن ایرانی آب مقطر است، الآن فوتی ها،تقریبا به صفر رسیده. و آمریکا که خود را صاحب واکسن میدانست، اکنون و همچنان تا روزی ۳۰۰ نفر کشته می دهد.

8⃣ این اتفاقات خوب، دشمن را به ریسک بدی کشاند و در اثر تبلیغات گسترده در فضای مجازی، دشمن دچار اشتباه شد .عربستان تمام هزینه های، گردهمایی ۵۰هزار نفره منافقین در برلین را پرداخت در این گردهمایی مانور هوایی دادند و هواپیما ها در آسمان اسم مهسا امینی را نوشتند و فکر کردند ، نظام سقوط می کند ،رئیس جمهور فرانسه با مصی علینژاد و رئیس جمهور المان با فوتبالیست فراری،ملاقات کرد،فضا آنقدر گمراه کننده بود، که ۴۷ کشور و ۱۱ سازمان جاسوسی در این آشوب ها دخالت و یا ایفای نقش کردند. و سرانجام رسوا شدند، چرا مردم با اغتشاشگران همراهی نکردند، چون علیرغم مشکلات اقتصادی، می بینند که دولت در بین آنها است، و علیرغم همه کارشکنی های خارجی و داخلی، دارد تلاش می کند.

✅ اینها واقعیت‌هایی است که رسانه ها دوست ندارند مردم بدانند…
لطفا رسانه باشید

#جهاد_تبیین
#جنگ_شناختی
#دولت_رئیسی
#مهدوی_ارفع

 

https://eitaa.com/joinchat/3042902020Cab4e8d14dc

دیدگاهتان را بنویسید