جمعه , جولای 26 2024

💠بیانیه جمعی از کسبه و بازاریان اصفهان در حمایت از بانوان متحصن

💠بیانیه جمعی از کسبه و بازاریان اصفهان در حمایت از بانوان متحصن

به نام خداوند دانا و توانا

رهبر معظم انقلاب
«تقدیم حدود ۲۴ هزار شهید، دهها هزار جانباز، هزاران آزاده و وجود خانواده های سرافرازی که از ۲ تا ۷ شهید تقدیم اسلام و انقلاب و ایران کرده اند، اسناد افتخار و نشانه های هویت انقلابی و جهادی استان [اصفهان] است که پاسداری از این آثار پرعظمت، وظیفه هر انسان با وجدان است.

در این چهار دهه هر وقت لازم شده مردم اصفهان در دفاع از اسلام و انقلاب سینه سپر کرده و وارد میدان شده اند.»

🔻مردم انقلابی اصفهان همیشه با پیروی از ولی امر مسلمین جهان، پای دفاع از ارزش‌های اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند. در این میان بازاریان فدایی ولایت کمترین رسالت انقلابی خود را بذل جان و آبرو برای اهداف الهی انقلاب می‌دانند چه رسد به سرمایه‌های مادی ناچیز خود که همه وقف ولایت فقیه می‌باشد.

🔻در چند ماه اخیر شاهد اتفاقات خلاف رسالت انقلابی از سوی برخی خواص با موضع‌گیری‌های ناپخته و عجولانه در حمله بی‌دلیل علیه نیروهای انتظامی و دلجویی بی‌سبب نسبت به فوت یک زن بودیم که بطور طبیعی نیاز به بررسی داشت، هر چند طبق شواهد فراوان کلید آغاز نقشه شوم استکبار علیه نظام اسلامی و مردم انقلابی بود.

🔻با این حال قضاوت را به افکار عمومی واگذار می‌کنیم، اما در این بین سوال بی‌پاسخ که مومنین و دغدغه‌مندان را نگران می‌کند، عقب‌نشینی مشهود نهادها و مسئولان بویژه نسبت به رهاسازی خانواده‌های بی‌پناه در فضای مجازی رها، حجاب و عفاف و . . . در سال‌های اخیر علی‌الخصوص در سه ماه گذشته است که با هیچ منطق و توجیهی قابل پذیرش نیست، و از هم همین رو بیش از سه هفته است که صدها بانوی مجاهد از شهرهای مختلف کشور نسبت به مطالبه حقوق عادی و مسلم مومنان در جامعه اسلامی از طرف مسئولان ذی‌ربط در حرم‌های مطهر و امامزادگان به تحصن نشسته‌اند.

🔻ما جمعی از کسبه و بازاریان شهر انقلابی اصفهان ضمن قدردانی از همت و غیرت و ایستادگی این بانوان انقلابی و آرزوی موفقیت جهت احقاق حقوق جامعه اسلامی و شرمساری از کوتاهی‌هایمان در غفلت از انجام تکالیف انقلابی، تلاش خواهیم کرد تا صدای حق طلبی شما شیرزنان جبهه انقلاب به گوش مسئولان رسانده شود.

🔹عالم همه یکپارچه یک زن شده انگار
وقتی که علی مانده و زهرای فداکار
امروز همان زن مدد آورده به زن‌ها
تا سید علی پیش بَرَد نهضت اسلام
یک لشکری از شیرزنان در وسط معرکه خون
لبیک به فرمان ولایت بنشستند به تحصن
یک لشکر آموخته از آن زن مظلومه میدان
گویند که احکام ولایت همه است لازم إلاجرا

#محصنات_مشهد
#بست_نشینی
#قانون_مداری
#برای_ایران_اسلامی
#برای_امنیت_خانواده
#بیعت_با_ولی_فقیه
#عامل_اقتدار_ملی
#اجرای_قوانین_روی_زمین_مانده

•┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈•

🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید
@mohsanat_ir

دیدگاهتان را بنویسید