پنج‌شنبه , آوریل 25 2024

✳️ 3⃣ نقطه ضعف دشمن، بصیرت عمیق مردم است

✳️ 3⃣ نقطه ضعف دشمن، بصیرت عمیق مردم است

✳️ نقطه ضعف دشمن را بشناسیم

✳️ مشکل اینها بغض و کینه نسبت به اسلام و ولایت است

🔻حجت الاسلام احمد پناهیان
◼️ شب سوم ایام فاطمیه دوم(به روایت ٧۵روز)
📆 ١٧ آذر ١۴٠١ مسجد مقدس جمکران

🔹طراحی دشمن برای از بین بردن قدرت ولایت و قدرت پیوند امت با امام، همان طراحی صدر اسلام است. یکبار نتیجه گرفتند، گمان می کنند امروز هم نتیجه می گیرند، اما کور خوانده اند. امروز رهبرانقلاب دستور استقامت می دهند. آن روز هم پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله مسئله اش استقامت امت بود: فَاسْتَقِمْ كَما أُمِرْتَ وَ مَنْ تابَ مَعَكَ(هود ١١۲).

🔸رهبرانقلاب گفتند نقطه ضعف دشمن را بشناسید. مردم و جوانان باید تاریخ اسلام را عمیق خوانده باشند. نقطه ضعف دشمن، فهم و درک و شعور و بصیرت و معرفت عمیق جوانان ماست. هرجا این اتفاق افتاد، دشمن شکست می خورد. جهاد تبیین را جدی بگیریم؛ جوانان را آگاه کنیم. نقطه ضعف دشمن این است که خطبه های حضرت زهرا سلام الله علیها را عمیق بررسی کنیم.

🔹و اَطْلَعَ الشَّیْطانُ رَأْسَهُ مِنْ مَغْرَزِهِ، هاتِفاً بِکُمْ. وقتی شما از امامتان جدا شدید، و صدای باطل در جامعه بلند شد، و اجتماع کردید که علیه ولایت و دین اقدام کنید، شیطان رأسا وارد شد و رهبری شما را بعهده گرفت! فَأَلْفاکُمْ لِدَعْوَتِهِ مُسْتَجیبینَ، وَ لِلْغِرَّةِ فیهِ مُلاحِظینَ. شیطان دید شما خیلی راحت دعوتش را استجابت می کنید. دید راحت می تواند شما را فریب دهد. چنین جامعه ای اهل استقامت نخواهد بود.

🔸الحمدلله این دولت عزمی در مهار مشکلات مردم دارد. مشکلات هم هست. اما کسانیکه اینگونه مردم را سلّاخی می کنند، مشکلشان نان نیست. دنبال چیز دیگری هستند. می خواهند دین نباشد. رهبری این حرکات با کسانی دیگر است. مشکل اینها بغض و کینه نسبت به اسلام است. لیدرهای اینها خارج از کشور بهترین زندگی و امکانات و رفاه را دارند. مشکل اینها نان نیست. امیرالمومنین سلام الله علیها فرمود أيها الامة التي خدعت فانخدعت. شما را فریب دادند، و شما هم فریب خوردید. جای جلاد و شهید را عوض می کنند. مراقب باشیم. جوانان را آگاه کنیم.

هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام)
@mohebbin_net

دیدگاهتان را بنویسید