جمعه , آوریل 26 2024

✳️ 1⃣ ببینیم در کدام جبهه ایستاده ایم

✳️ 1⃣ ببینیم در کدام جبهه ایستاده ایم

🔻 حجت الاسلام احمد پناهیان
◼️ شب سوم ایام فاطمیه دوم(به روایت ٧۵روز)
📆 ١٧ آذر ١۴٠١ مسجد مقدس جمکران

🔸از بین دهها هزار نفر نیروی رزمنده رکاب پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله، یک نفر نبود از علی علیه السلام دفاع کند. امروز هم این جماعت بین مردم ما هم هستند. کینه و بغض و دشمنی را جمع کرده اند، تا بعد از رحلت پیغمبر صلی الله علیه و آله آن را علنی کنند. اکثریت فریب خوردگان اغتشاشات اخیر، واقعا حق و باطل را نمی شناسند. وقتی با آنها صحبت می کنید، متوجه می شوند و به اشتباه خود اذعان می کنند. فقط عده قلیلی از اینها عناد و دشمنی دارند. پدر و مادرها باید فرزندانشان را آگاه کنند. این آگاهی فقط وظیفه آموزش و پرورش نیست.

🔹امیرالمومنین علیه السلام فرمود: إِنَّ فِي سُلْطَانِ اللَّهِ عِصْمَةً لِأَمْرِكُمْ. رهبر دینی، جامعه را حفظ می کند. به رهبر الهی می گویند دیکتاتور؟ اینها دیکتاتور ندیده اند. سال ١٣٣٠ صهیونیست ساواک را تربیت کرد. جنایات ساواک در تاریخ بی نظیر بود. جوانان امروز چه می فهمند دیکتاتور یعنی چه. دیکتاتور داعش آمریکایی است که به نام اسلام، ناموس مسلمان را در اینترنت به فروش می گذارد.

🔸مراقب باشیم کدام طرف ایستاده ایم. تکلیفمان را روشن کنیم. امروز حق و باطل آشکار شده. در کدام جبهه ایستاده ایم؟ در جبهه ای ایستاده ایم که شب اولی که این اغتشاشات را آغاز کردند، قرآن را آتش زدند؟

هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام)
@mohebbin_net

دیدگاهتان را بنویسید