پنج‌شنبه , مارس 28 2024

🤔اما وظیفه ی ما چیست ❓

#مهربانترین_پدر ۳۷

🤔اما وظیفه ی ما چیست ❓

🔹ما چه باشیم و چه نباشیم، کسانی هستند که این مسیر را بروند و به ثمر هم خواهد نشست. این ما هستیم که باید به وقت و سرمایه، عمرمان شرافت بدهیم و خودمان را در مسیر خدمت به امام زمان (علیه السلام) قرار دهیم.

👈 این آینده ی قطعی تاریخ هست که ان شالله روزی ظهور حضرت صاحب الامر سلام الله علیه اتفاق خواهد افتاد *چه ما باشیم و چه نباشیم*

✨خوش به سعادت کسی که *به وقتش، مالش و به جوانیش شرافت بدهد و در مسیر خدمت به حضرت قرار بگیرد که بعدها خجالت زده و شرمنده نشود* که به امید خدا اگر روزی مقابل حضرت ایستاد بگوید: من سرباز وفاداری برای شما بودم، در ایام غیبت شما به دنبال کارهای بیهوده و غفلت هایم نبودم…

🔹امام خمینی رحمت الله علیه می فرمودند:

هر‏‎ ‎‏انسانی رقیب دارد و مراقبت می شود. ذره هایی که بر ❤️قلب های شما‏‎ ‎‏می گذرد رقیب دارد. چشم ما رقیب دارد. گوش ما رقیب دارد. زبان ما‏‎ ‎‏رقیب دارد. قلب ما رقیب دارد. کسانی که مراقبت می کنند اینها را.

⚠️‏‏نکند که خدای نخواسته از من و شما و سایر دوستان ما و سایر‏‎ ‎‏دوستان امام زمان ـ سلام الله علیه ـ یک وقت چیزی صادر بشود❕ که‏‎ ‎‏موجب افسردگی امام زمان ـ سلام الله علیه ـ بشود مراقبت کنید از‏‎ ‎‏خودتان. پاسداری کنید از خودتان. اگر بخواهید این پاسداری شما‏‎ ‎‏در دفتری که 👮‍♂پاسداران صدر اسلام در او ثبت است در آن دفاتر ثبت‏‎ ‎‏بشود، همانطور که آنها پاسداری می کردند از خودشان، شما هم از‏‎ ‎‏خودتان پاسداری کنید، تا ثبت بشود آنجا.

#استاد_محمد_شجاعی

@farzand_aftab

Visits: 1

دیدگاهتان را بنویسید