پنج‌شنبه , مارس 28 2024

🔻 اسرائیل طبق روایات «قبل از ظهور»

🔻 اسرائیل طبق روایات «قبل از ظهور» و «توسط ایرانی‌ها» نابود می‌شود

🔻 با نابودی اسرائیل خواهید دید در کشورهای منطقه چه امنیتی برقرار می‌شود

📌 اجتماع مردمی بیعت با امام عصر، به‌مناسبت آغاز ولایت امام‌زمان(ع)

🔘چرا جشن امام‌زمان(ع)، جشن مرگ بر اسرائیل است؟

🔘طبق روایات، قوم قدرتمندی که صهیونیست‌ها را نابود می‌کنند، ایرانی‌ها هستند

🔘 یابن الحسن، ما پای قدم تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد

🔘 تنها ملت و مکتبی که می‌تواند ادعا کند «آینده برای ماست» ما ایرانی‌ها و پیروان امام‌زمان هستیم

🔘 بی‌بندو باری، هرزگی و لیبرال دموکراسی، هیچ کدام در آیندۀ جهان جایی نخواهند داشت
_____________
#علیرضا_پناهیان در اجتماع تجدید بیعت با امام‌زمان(ع):

خداوند در آیه‌ای از قرآن می‌فرماید «فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَيْكُمْ عِباداً لَنا أُولي‏ بَأْسٍ شَديدٍ» (اسراء/5) خلاصۀ تفسیر آیه این است که برای صهیونیست‌ها وقتی وعدۀ ما به سر برسد، بندگانی از خودمان را مبعوث می‌کنیم که انسان‌های بسیار قدرتمندی هستند و می‌روند صهیونیست‌ها را دانه دانه از خانه‌هایشان بیرون می‌کشند و انتقام می‌گیرند و نابود می‌کنند.

در روایات داریم که از امام صادق(ع) و امام باقر(ع) پرسیدند: این بندگان قدرتمند سختگیری که صهیونیست‌ها را از خانه‌هایشان بیرون می‌آورند و نابود می‌کنند، چه کسانی هستند؟ فرمودند: ایرانی‌ها هستند. (هُوَ الْقَائِمُ وَ أَصْحَابُهُ أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ؛ تفسیر عیاشی،ج2،ص281) (فَقَالَ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ هُمْ وَ اللَّهِ أَهْلُ قُمَّ؛ کتاب تاریخ قم، ص100)

این نابودکردن اسرائیلی‌ها در آخرالزمان، قبل از ظهور است یا بعد از ظهور؟ در روایت می‌فرماید: قبل از خروج قائم، ایرانی‌ها اسرائیل را نابود می‌کنند. (قَوْمٌ يَبْعَثُهُمُ اللَّهُ قَبْلَ خُرُوجِ الْقَائِمِ ع؛ کافی،ج8،ص206)

جشن امام‌زمان(ع)، جشن مرگ بر اسرائیل است. حالا برای ما سطل آشغال آتش می‌زنند! ممکن است بگویند: شما دارید جشن امام‌زمان(ع) برگزار می‌کنید، به اسرائیل چه‌کار دارید؟ وقتی اسرائیل در این منطقه نابود بشود، شما خواهید دید که در تمام کشورهای منطقه، چه امنیتی برقرار بشود. در تمام جوامع اسلامی، چه آرامشی برقرار بشود.

ما از همین الان تقاضا می‌کنیم که همه، از خانه‌های اسرائیلی‌ها فاصله بگیرند، کسی به سمت آنها نرود، چون دیگر چیزی به نابودی آنها نمانده است. یابن الحسن، ما پای قدم تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

نخست وزیر قبلی اسرائیل می‌گوید: ایران این‌قدر پرقدرت شده که دیگر شما نمی‌توانید با نیروی نظامی به جنگ او بروید، بلکه با اینترنت و فضای مجازی و ایجاد کردن بی‌بندو باری به نابودی ایران فکر کنید…بیچاره‌ها تمام انرژی خودشان را گذاشتند حتی کم‌حجاب‌های ما هم حاضر نشدند، دست از حجاب خودشان بردارند.

ایران کشوری است که به تاریخش افتخار می‌کند، و از آن مهم‌تر، به آینده‌اش افتخار می‌کند که در روایات آمده است بعد از ظهور، فرمانداران جهان، ایرانی‌ها خواهند بود. ما پنهان نمی‌کنیم، ما امام‌زمانی هستیم و تمام ملت‌های آزادۀ جهان، افتخار می‌کنند به این روایات که ایرانی‌ها سروران عالم باشند.

طبیعی است که تمدن رو به اضمحلال غرب، در مقابل ما دست و پا بزند و مقاومت کند، طبیعی است که بخواهد لحظه‌های جان دادنِ خودش را به تأخیر بیندازد، آنها دیگر راهی جز نابود شدن در مقابل ما ندارند.

ای مردم، بیشتر یاد امام زمان(ع) بکنید، دیگر تا این صبح مسرت‌بخش، چند قدم بیشتر باقی نمانده است. کسی غیر از ما آینده ندارد، بی‌بندو باری، هرزگی، لیبرال دموکراسی و تمام مکتب‌های سیاسی که در عالم، عرض اندام کرده‌اند، اینها هیچ کدام در آینده جایی نخواهند داشت.

به شما مژده بدهم، تنها ملت و تنها مکتبی که در عالم امروز فریاد می‌زند و می‌تواند ادعا کند که آینده برای ماست، ما ایرانی‌ها و پیروان امام زمان هستیم. هیچ روشنفکری، هیچ سیاستمداری، هیچ فرهنگی، هیچ فکری در عالم، حتی ادعای این را ندارد که آینده از آنِ ما است، ما ادعا داریم و این ادعا را محقق خواهیم کرد، همان‌طور که تا کنون محقق کرده‌ایم.

هرکسی برای امام زمان کار می‌کند، یعنی برای آینده دارد کار می‌کند. اما دربارۀ گذشته هم یک جمله عرض کنم، در همین روایات، پای این آیۀ قرآن که ایرانی‌ها، صهیونیست‌ها را قبل از ظهور از بین می‌برند، آمده است که ایرانی‌ها در انتقام خون حسین(ع)، صهیونیست‌ها را نابود خواهند کرد (وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيراً قَالَ قَتْلُ الْحُسَيْنِ ع فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما فَإِذَا جَاءَ نَصْرُ دَمِ الْحُسَيْنِ ع بَعَثْنا عَلَيْكُمْ عِباداً لَنا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ؛ کافی،ج8،ص206)

🚩میدان امام‌حسین تهران؛ جشن بیعت با امام‌زمان-۱۴۰۱/۰۷/۱۴
📢صوت: @Panahian_mp3
👈🏻 متن کامل:
📎 Panahian.ir/post/7477

@Panahian_text

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید