جمعه , آوریل 19 2024

چرا اغتشاشات اخیر را باید غنیمت شمرد؟

چرا اغتشاشات اخیر را باید غنیمت شمرد؟

🔹شکنجه و شهید‌شدن ماموران انتظامی، یتیم‌شدن آرتین‌ها و به اوج رساندن جنایت‌ها رنج روزگاری است که در آن نفس می‌کشیم. خشونت، فحاشی، دروغ و عصبیت ۴ عنصر مهم اغتشاشات اخیر بود.

🔹داعش‌وار آدم کشتند و چون لات‌های بی‌خرد فحش دادند و مقابل شنیدن و فهمیدن مقاومت به خرج دادند. دست‌آویزشان هم هزاران دروغی بود که رسانه‌های شیطانی برایشان ساختند.

🔹این خشونت‌ها، فحاشی‌ها، دروغ‌ها و عصبیت‌ها قدرشناسی می‌خواهد. تاریخ سراسر قصه نبرد جبهه حق و باطل است، برخی اوقات که حق نمی‌تواند باطل را لخت و عریان به نمایش بگذارد، غصه حق‌طلبان بیشتر می‌شود.

🔹سعادت روزگار ما این است که باطل بدون روکش وارد صحنه شده و انصافا چه بد خطایی کرده است! ناظر بی‌طرف، صحنه را که ببیند تکلیفش مشخص می‌شود و چه دستاوردی بالاتر از این که ما بتوانیم برای عموم مردم ماهیت جبهه باطل را نشان دهیم.

🔹صف آرایی جبهه باطل را بار دیگر ببینید: داعش، منافقین، سلطنت‌طلبان، کومله، دموکرات، سعودی‌ها، صهیونیست‌ها، آمریکایی و انگلیسی‌‌ها و … همه در برابر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به خط شده‌اند. جمهوری اسلامی را با دشمنانش بشناسید.

🔹جمهوری اسلامی تحت امدادهای الهی است؛ بزرگترین امداد الهی نیز همین شفافیت میدان است. این اغتشاش را باید هزار بار غنیمت شمرد.

دیدگاهتان را بنویسید