جمعه , مارس 29 2024

🔴#سواد_رسانه در کلام امام جواد (ع)

🔴#سواد_رسانه در کلام امام جواد (ع)

👈قال جواد الائمه (علیه السلام):

🔹منْ أَصْغی إِلی ناطِق فَقَدْ عَبَدَهُ، فَإِنْ کانَ النّاطِقُ عَنِ اللّهِ فَقَدْ عَبَدَ اللّهَ وَ إِنْ کانَ النّاطِقُ یَنْطِقُ عَنْ لِسانِ إِبْلیسَ فَقَدْ عَبَدَ إِبْلیسَ.

🔸هر که گوش به گوینده‌ای دهد به راستی که او را پرستیده، پس اگر گوینده از جانب خدا باشد در واقع خدا را پرستیده و اگر گوینده از زبان ابلیس سخن گوید، به راستی که ابلیس را پرستیده است.

👈پ.ن: یکی از مهمترین شاخه‌های بصیرت، #بصیرت_رسانه‌ای به معنای تسلیم رسانه نبودن و دارابودن تحلیل در برداشت‌های رسانه‌ای در جهت تشخیص دقیق اوامر و نواهی خداوند و شخص ولی او در مقابل القائات شیطانی و حزب اوست.

👈عامل کربلایی ماندن فقط ۷۲ نفر از میان میلیونها شیعه عصر امام حسین مقهور نشدن در برابر دستگاه تبلیغاتی یزیدیان زمان بود. دستگاهی که عده‌ای را گمراه کرد و عده‌ای از خواص اثرگذار را در تردید و عده بیشتری را در بی‌خبری از این واقعه مهم جهان اسلام نگه داشت و نتیجه‌اش شد به مقتل رفتن و واجب‌القتل معرفی کردن امام زمان خارجی خواندن اهل بیت او.

👈مراقب باشیم به هیچ رسانه‌ای اطمینان کامل نداشته باشیم و همواره رسانه‌های خود را حتی مطمئن ترین آنها را کنترل کنیم تا مبادا حقایق فرمایشات ولایت مکتوم بماند و ناگاه چشم باز کنیم که در مسیر خلاف ولایت افتاده‌ایم.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

🌐 لینک پیوستن به کانال:
https://eitaa.com/joinchat/3098935312C73fadd24b3

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید