سه‌شنبه , آوریل 23 2024

عاشورا؛ اسم رمز ظهور

عاشورا؛ اسم رمز ظهور

✍️ سید علیرضا آل‌داود

⭕️معاویه و یزید، #توییتر و #تلگرام و فضای مجازی نداشتند، اما با جنگ شناختیِ عمروعاص و رسانه‌هایشان کاری کردند که اهل کوفه و شام وقتی خبر #شهادت_علی علیه السلام در محراب عبادت را شنیدند، میگفتند: مگر علی #نماز هم میخواند!؟

⭕️معاویه نسلی را با #دروغ و بغض علی(ع) و لقمه حرام تربیت کرد، همانهایی که پس از عاشورا با ورود کاروان خاندان حسین(ع) به شهر شام فرزندان علی(ع) را کافر و خارجی می‌خواندند.

⭕️معاویه فضای مجازی و خدماتش را نداشت، اما پس از کشته شدن عثمان به علی علیه السلام نامه شخصا مفتوح می‌نوشت و می‌گفت باید قاتلان عثمان در ملاعام محاکمه شوند و بلافاصله نامه را در میان مردم منتشر می‌کرد.

⭕️یزید و یارانش تلگرام و توییتر و اینستاگرام نداشتند که حاج قاسم و ارزش‌های شیعی را در آن حذف کنند اما با به شهادت رساندن امام حسین علیه‌السلام و یارانش و اسارات خاندانش، قصد انحراف عظیم در اسلام ناب محمدی(ص)، تحریف تاریخ و سانسور امام مظلوم ما و قیامش را داشتند.

⭕️اما در این سوی معرکه نیز زینب کبری سلام الله علیها پیام آور و انسان رسانه قیام عاشورا شد و کربلا و عاشورا را به عنوان افق منتظران ظهور در تمام تاریخ به یادگار و نشانه گذاشت.

⭕️اما امروز هم یزیدیان زمان دنبال تحریف انقلاب شکوهمند اسلامی ما که از دل قتلگاه سید الشهدا علیه السلام ریشه گرفته، هستند و این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم که در سپاه حسینِ زمان در عاشورای سال ۶۱ همچنان به ندای هل من ناصر ینصرنی اماممان پاسخ لبیک می‌دهیم یا مانند فراریان جنگ احد به زباله دان تاریخ می‌پیوندیم.

⭕️آری، باید میان سپاه امام حسین علیه السلام (جهاد و شهادت و انتظار) و سپاه یزید(دنیا و مطامعش) یکی را انتخاب کنیم…یا یاران آخرالزمانی سیدالشهدا علیه السلام باقی می‌مانیم یا …

💠و چه خوب گفت حاج قاسم شهید ما که صبح روز شهادتش تازه فهمیدیم ” دستت شده از تن جدا ” یعنی چه:

💠امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. ا گر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص).💠

⭕️آری؛ امروز کربلای ما ایران اسلامی است و نایب امام زمان(عج) ما رهبر مظلوم مقتدرمان سید علی خامنه‌ای و فرمان جهادش هم جهاد تبیین و جهاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن بخصوص در فضای مجازی است…

در این صبح عاشورای سال ۱۴۴۴ خدا را مانند ام لیلا قسم دهیم با نیت ظهور امام زمان عج:

الهی به عطش ابی عبدالله علیه السلام
الهی به غربت ابی عبدالله علیه السلام

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

بسم الله، پرچمدار انتظار باشیم

صبح عاشورای ۱۴۴۴

🆔 @aledavood

💠 #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

🌐 لینک پیوستن به کانال:
https://eitaa.com/joinchat/3098935312C73fadd24b3

دیدگاهتان را بنویسید