وقتی به قله برسیم، دشمنیها تمام خواهدشد. (امام خامنهای شهید)
رسیدن به قله یعنی (حداقل مثل تهدیدات کره برای حفظ جان رهبرش) منصرف کردن دشمن از حمله به امام بوسیله ایجاد بازدارندگی کافی.
آنهم نه فقط نظامی، بلکه بازدارندگی اجتماعی (مردم بار تصمیمات را از دوش امام بردارند و روی دوش خود بگیرند یعنی به مسئولان، بجای امام، مردم باید دستور بدهند و تاوانش را هم بدهند) برای حفظ جان امام. این، زمینهساز ظهور است.
ملت ایران باید دشمن را مایوس کند. (امام خامنهای شهید)
به نظر میاد دشمن، از امام رشید ما نا امید شده. ولی هنوز از این مسئولان و حتی از این مردم، کاملا مایوس نشده و هنوز به اینها امید داره! هنوز روی جنگ شناختی و جهل برخی از مردم حساب کرده. باید با اقدامات جدید و مبتکرانه و پر سر و صدا، دشمن را مایوس کنیم.
🆔 @aamerin_ir
اللهم عجل لولیک الفرج الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم










