شنبه , آوریل 20 2024

فلسطین، ظهور، جمعیت

✅ فلسطین، ظهور، جمعیت

🔹 طی این سال‌ها همواره یکی از اهداف لشکرکشی غرب وحشی به جنوب غرب آسیا، تغییر معادلات جمعیتی بوده است؛ چنان‌که افغانستان، عراق و یمن، بیش‌ترین نرخ‌های باروری منطقه را داشته و دارند.

🔸 غزه نیز یکی از متراکم‌ترین جمعیت‌های دنیاست که رشد بالایی دارد. صهیونیست‌های خبیث هم می‌خواهند در غزه نسل‌کشی راه بیندازند، مگر بتوانند توازن جمعیتی را به نفع خود تغییر دهند.

🔹 معتقدم کشتن مردم عادی در یمن، غزه و …، بر خلاف نظر عموم تحلیل‌گران سیاسی، صرفا ناشی از عجز در رسیدن به اهداف اصلی نبوده و تنها برای ضربه زدن به روحیه مردم نیز نمی‌باشد. برای غربِ وحشی، کشتن هر یک نفر مسلمان، تحقق یک هدف است. در این میان کشتن بچه‌ها بهتر هم هست؛ چون «مرگ آینده باروری» و «تخریب روحیه فرزندآوری» است. ریختن بمب بر سر جشن‌های عروسی که دیگر نور علی نور است! چون «تجاوز به انگیزه تشکیل خانواده» در یک جامعه است. پس کودک کشی در فلسطین و یمن، و حمله آمریکا و داعش به جشن‌های عروسی در یمن و افغانستان، معنی دارتر از آن است که تصور می‌کنیم. آبروریزی این جنایات هم اگرچه زیاد است، ولی دخل آن به خرجش می‌ارزد؛ آخر جناب هانتینگتون گفته بود: «این تمدن (اسلام) اساسا ریشه در نوعی پویایی جمعیت دارد»

🔸 غرب هر جا که ممکن نبود با گلوله و بمب جمعیت را نشانه بگیرد، با کارشناسانی که پرورده بود به جنگ مسلمین آمد، سیاست کنترل جمعیت را علم کرد و با سخاوت تمام، انواع روش‌های ضدبارداری را در اختیار قرار داد. تازه تکنولوژی صنایع مربوطه را هم از صفر تا صد منتقل کرد. شاید باورش سخت باشد ولی همین الآن و در شرایط تحریم، در ایران کارخانه‌های کاندومی هستند که به اروپا صادرات دارند‼️

🔹 مخلص کلام اینکه، اگر حضرت روح‌الله فرمودند که مسلمانان می‌توانند با سطل آب #covid1948 را نابود کنند، نگاه‌شان به مزیت جمعیت کثیر مسلمین بود. مزیتی اساسی که چندین دهه است مورد هجوم بی سروصدای غرب قرار گرفته و باید برای آن در سطح جهان اسلام فکری کرد.

🔸 راستی برادر و خواهر ضدصهیونیست! مؤمن دعای فرج خوان! چند بچه داری و چند بچه می‌خواهی؟

خداوندا مرا اولاد بسیاری عطا فرما
که در راه حسینت لشکری از خون من باشد

✍️ حسین مروتی
کارشناس حوزه جمعیت و خانواده

#فرزندآوری
#جمعیت_مؤلفه_قدرت
#القدس_هي_المحور

@shomareshmakooszohor

دیدگاهتان را بنویسید