یکشنبه , می 5 2024

🔴 یک زن عراقی که در برزخ همنشین امام خمینی ره بود!!

🔴 یک زن عراقی که در برزخ همنشین امام خمینی ره بود!!

🔸دوستی داشتم که در یک #قبرستان در کشور عراق دچار حادثه می‌شود و در تجربه اش مشاهده میکند که هر کدام از این اموات چه سرنوشتی داشته اند. این دوست می‌گفت در این قبرستان #شیعیان چند قبر را مشاهده کردم که روح هر کدام از اموات سرنوشت مختلفی داشتند.

🔸مثلاً رییس یک #قبیله از شیعیان را دیدم که در برزخ در محلی در حال عذاب بود که سربازان و فرماندهان لشکر هیتلر عذاب می شدند! با یک نگاه فهمیدم که او عاشق روش جهانگشایی #هیتلر بود و همیشه از او تعریف می کرد. او مرتب می‌گفت کاشکی هیتلر تمام دنیا را تصرف میکرد. شخص دیگری را دیدم که او نیز همین طور #گرفتار برخی اعتقاداتش بود.

🔸اما عجیب ترین واقعه این بود که یک #خانم تحصیل کرده در گوشه ای از این قبرستان دفن شده بود اما روحش در برزخ همنشین امام خمینی بود! خوب که دقت کردم فهمیدم این خانم در دهه چهل که امام خمینی به #عراق تبعید شده بودند چند سخنرانی از ایشان را میشنود و عاشق روش زندگی سیاسی و الهی امام خمینی میشود. او هرجا میرفت حتی در محیط دانشگاه از شخصیت امام خمینی تعریف می‌کرد. او به همه می‌گفت روش #زندگی امام خمینی برگرفته از روش حضرت علی علیه‌السلام است. حکومت عراق این خانم را دستگیر و زندانی میکند و در زندان از دنیا میرود و در برزخ اینگونه بود.

💎خلاصه اینکه هر کسی را دوست داشته باشیم و از او تعریف و تبعیت کنیم با او محشور خواهیم شد.

📙 نسیمی از ملکوت
https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63

دیدگاهتان را بنویسید