جمعه , می 3 2024

قداست قدس

قداست قدس

🔹 همانطور که درباره ماه رمضان و شب قدر تعبیر «برکت» در قرآن آمده است و این ایام نسبت به سایر ایام سال، برتری دارد و موجب رشد و تعالی ویژه‌ای در انسان می‌شود، نسبت مسجدالاقصی و مسجدالحرام به سایر مکانها نیز همینطور است یعنی مکان‌های زیارتی نظیر مسجدالأقصی مکان‌هایی هستند که موجب #برکت می‌شوند و این یعنی موجبات رشد و تعالی ویژه‌ای را در انسان فراهم می‌آورند. لذا برتری قدس شریف و حرم‌های زیارتی بر سایر مکان‌ها مانند برتری شب قدر بر سایر زمان‌هاست و همانطور که شب قدر برتر از هزار ماه است، #بیت‌المقدس نیز برتر از هزار شهر و کشور است.

🔹 جنگ امروز غزه نیز صرفاً نمادی از ماهیت #تمدن_غصاب_قصاب غرب است. تمدنی که ماهیتا با غصابی و قصابی شکل گرفت و در دو سه قرن اخیر صدها میلیون‌ها کشته و هزاران میلیارد دلار غارت منابع جهانی را رقم زدند. جنگ غزه صرفاً بخش کوچکی از این جنایات است.

🔹 روز قدس یکی از شعائر الهی و ایام الله است و روز برائت از هر چیزی است که به تقویت رژیم اشغالگر می‌انجامد. در روز قدس باید تکلیفمان را با #علوم_صهیونیستی مشخص نماییم. ۹۹ درصد علوم موجود در دانشگاه‌ها و همچنین مدارس، مبتنی‌بر انگاره‌های زیر است:
مبتنی بر نگاه #پرومتئوس و آتش‌محور؛
مبتنی بر نگاه #حیوان‌انگارانه به انسان؛
مبتنی بر نگاه #تثلیثی؛
کاملاً یهودی و #صهیونیستی؛
مبتنی بر طبیعت‌گرایی #نیچرالیزم.

✅ نبرد ما با این علوم مدرن بخشی از جهاد مقدس ما برای آزادسازی قدس شریف است و جهش در تولید علم با مشارکت تک‌تک مردم حاصل خواهد شد. ان‌شاءالله

✍️ اندیشکده تثبیت| امیر حسینی
@tasbit1444

دیدگاهتان را بنویسید