جمعه , می 17 2024

دعای رهایی

دعای رهایی

📿 مأموریتی برای گذراندن شب قدری که متفاوت است

✨ شب شده بود. نگاهش خیره به آسمان مانده و در فکر فرو رفته بود. قبل‌ترها وقتی خوابش نمی‌برد به ستاره‌هایی خیره می‌شد که بر روی دیوار اتاقش چسبانده بود. حالا آن ستاره‌ها به زیر خروارها خاک رفته و جایشان را به ستاره‌های واقعی داده بودند. او با برق نگاه هر ستاره فکر می‌کرد که باید زنده بماند، بزرگ شود و بجنگد. او در یک شب بزرگ شده بود و حالا می‌خواست با تمام وجودش با ظلم بجنگد؛ ظلمی که در یک لحظه تمام خانواده‌اش را از او گرفته و او را تنها کرده بود، تنهای تنهای تنها …

🕊️ امسال ما در حالی به استقبال شب قدر می‌رویم که همسایه کمی آن‌طرف‌تر از ما برای زندگی تلاش می‌کند. برای زندگی، زنده‌بودن و نفس‌کشیدن در آرامش و امنیتی که نیست. شب قدر امسال ما با همه سال‌هایی که تابه‌حال گذراندیم، فرق دارد. به قول آقا: «یکی از دعاهایتان این باشد که خدای متعال دعای مؤمنینی را که در این شب‌ها دعا می‌کنند مستجاب کند؛ این را از خدا بخواهید.»

💌 برای انجام مأموریت این‌بار نو+جوان، به‌مناسبت شب‌های قدر، یک فراز از دعای جوشن کبیر را انتخاب کن و آن را به نیابت از تمام افرادی که در غزه نفس می‌کشند، بخوان و برایشان دعا کن. در نهایت فرازی را که انتخاب کردی به همراه معنی برای ما بفرست تا ما هم به امید نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل با تو هم نفس شویم.

❓ چطوری مأموریت را بارگذاری کنم؟
📱 مأموریت را که انجام دادی، به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان برو. حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، مأموریت را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری، فایلت را بارگذاری کن.

💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei

دیدگاهتان را بنویسید