دوشنبه , آوریل 29 2024

امام زمان؛ سلام

امام زمان؛ سلام

😍 ماموریت نو+جوان برای تولد بهترین آدم دنیا…

✅ اصحاب درجه‌یک پیامبر بودند. دور پیامبرشان را گرفته بودند و صحبت می‌کردند. یکی گفت آقا! شما کسی بهتر از ما هم می‌شناسید؟ اول که به تو ایمان آوردیم و اسلام را اختیار کردیم، بعدهم که با تو آمدیم و جنگ کردیم، بهتر از این چه می‌شود؟ پیامبر با همان نگاه و لحن مهربان همیشگی فرمودند بله! اصحاب آخرالزمانی ما؛ همان‌ها که از وجود ما محروم‌اند و ایمان می‌آورند به سیاهی روی کاغذ…

😍 آقای امام زمان! حالا ما همان اصحاب آخرالزمانی شما و جدتان هستیم؛ با همه کم‌وکاستی‌هایی که خودمان خبر داریم، شما هم می‌دانید. فقط سرمایه ارزشمندی در وجودمان است و در قلبمان می‌کوبد؛ آن‌هم عشق و محبت به شما و خاندان شماست که این را هم شما می‌دانید.

🎉 نیمه شعبان و جشن تولد برای امام زمانمان، مهم‌ترین تولد برای درست‌ترین آدم زندگی‌مان است؛ همان رئیس کاروانی که قرار است ما را به درست‌ترین نقطه برساند؛ همان منجی که آقا در موردش می‌فرماید: «مأمورِ به ایجاد عدالت و استقرار عدالت در کل جهان است».

😎 دوست خوب نو+جوان! یار آخرالزمانی پیامبر! برای مشارکت در این جشن تولد آماده‌ای؟ پس دست‌به‌کارشو و در حد توان خودت این ولادت را جشن بگیر. کوچه را آذین ببند، دم در خانه پرچم بزن، خانه را آماده کن، در برگزاری جشن‌ها همراه باش و … .

💌 هر کار و ایده‌ای که به فکرت می‌رسد انجام بده تا این تولد، باشکوه‌تر برگزار شود و خبرش به کل جهان مخابره شود. از ایده‌ها و کارهایت عکس بگیر و با ما به اشتراک بگذار.

❓ چطوری مأموریت را بارگذاری کنم؟
📱 مأموریت را که انجام دادی، به صفحه «خودم» در #نرم‌افزار_موبایلی نو+جوان برو. حالا یک ➕ کوچک کنار صفحه سمت راست می‌بینی، روی آن کلیک کن. در قسمت موضوع، مأموریت را انتخاب کن و در قسمت بارگذاری، فایلت را بارگذاری کن.

💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei

دیدگاهتان را بنویسید