جمعه , می 10 2024

⭐️ رهبر انقلاب: مصیبت غزّه مصیبت بشریّت

⭐️ رهبر انقلاب: مصیبت غزّه مصیبت بشریّت و نشان‌دهنده بطلان نظم جهانی است / راه‌حل فقط همین است که قدرتهای بزرگ جهانی خودشان را کنار بکشند

🔹️رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث:
✏️ مصیبت غزّه متأسّفانه ادامه دارد. این مصیبت مصیبتِ دنیای اسلام است، بلکه بالاتر، مصیبت بشریّت است. این نشان‌دهنده‌ی آن است که نظم کنونی جهانی چقدر نظم باطلی است!

✏️ بطلان نظم جهانی را از همین حادثه‌ی غزه میشود فهمید و این ماندنی نیست، این قابل دوام نیست، این از بین خواهد رفت. حادثه‌ی غزه تمدن غربی را و فرهنگ غربی را رسوا کرد در دنیا. نشان داد که اینها تمدنشان یک تمدنی است که در او آنچنان بیرحمی‌ای رواج دارد و مجاز است که جلو چشم داریم میبینیم که بیمارستان را میزنند، در یک شب صدها نفر را به قتل میرسانند، در ظرف سه چهار ماه نزدیک به سی هزار نفر را که اغلب آنها هم زن و کودک هستند در یک منطقه‌ای به قتل میرسانند و پشت سرشان اینهاست.

✏️ پشت سر رژیم صهیونیستی آمریکاست. خود صهیونیستها اعتراف میکنند. میگویند اگر تسلیحات آمریکایی نبود، رژیم صهیونیستی یک روز هم نمیتوانست این جنگ را ادامه بدهد و دنبال بکند.

✏️ راه‌حل فقط همین است که قدرتهای بزرگ جهانی خودشان را کنار بکشند و مبارزان فلسطینی خودشان میدانند چه جوری اداره کنند میدان را، کمااینکه تا امروز اداره کردند. ۱۴۰۲/۱۱/۱۹

🖼 #بسته_خبری

🌷 Farsi.Khamenei.ir

دیدگاهتان را بنویسید