پنج‌شنبه , مارس 28 2024

آغاز دوران زندگی بشر – ۱

آغاز دوران زندگی بشر – ۱

🔺️نشریه دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله‌العظمی #خامنه_ای (خط حزب‌الله) به‌مناسبت ۹ ربیع‌الاول، سالگردِ آغاز امامت مهدی موعود اروحنافداه به گوشه‌ای از ویژگی‌های حکومت مهدوی از منظر رهبر انقلاب در قالب گزیده بیانات با عنوان “آغاز دوران زندگی بشر” پرداخت که با توجه به اهمیت موضوع مشروح آن در ۶ بخش باز نشر می‌شود.

🔸️ما باید خود را برای جامعه مهدوی آماده کنیم
انتظار، به معنای نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن هم نیست؛ انتظار به معنای آماده شدن است، به معنای اقدام کردن است؛ به معنای این است که انسان احساس کند عاقبتی وجود دارد که می‌شود به آن دست یافت که برای رسیدن به آن عاقبت بایستی تلاش کند.

🔸️ ما که انتظار فرج داریم، انتظار ظهور حضرت بقیّةا… (ارواحنا فداه) را داریم، باید در این راه تلاش کنیم؛ باید تلاش کنیم در راه ایجاد جامعه‌ی مهدوی؛ هم خودسازی کنیم، هم به قدر توانمان، به قدر امکانمان، دگرسازی کنیم و بتوانیم محیط پیرامونی خود را به هر اندازه‌ای که در وسع و قدرت ما است، به جامعه‌ی مهدوی نزدیک کنیم که جامعه‌ی مهدوی، جامعه‌ی قسط است، جامعه‌ی معنویّت است، جامعه‌ی معرفت است، جامعه‌ی برادری و اخوّت است، جامعه‌ی علم است، جامعه‌ی عزّت است. ۹۹/۱/۲۱

💠💠💠

✅ کانال رسمی مسجد مقدس جمکران:
@jamkaran_ir

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید