پنج‌شنبه , مارس 28 2024

✳️ نسبت رشد تقوا و ظهور

✳️ نسبت رشد تقوا و ظهور

🔻 حضرت صاحب الأمر(عج) در رابطه با نسبت رشد #پارسايی و #ظهور، برای شيخ مفيد می‌نويسند: اگر #شيعيان ما که خداوند به طاعت خودش موفّق‌شان کند، قلب‌هایشان در وفای بر توجّه به ما و توجّه به عهد با ما هم‌دل بود، برکتِ همراه با ملاقات ما از آن‌ها به تأخير نمی‌افتاد و سعادت ديدارِ همراه با حقّ معرفت و صحيح‌بودن آن به سوی آن‌ها می‌شتافت، پس ما را از آن‌ها پوشيده نمی‌دارد مگر همان چيزهايی كه از آن‌ها به ما می‌رسد كه ما آن كارها را دوست نداريم و چنين اعمالی را از شيعيان‌مان نمی‌پسنديم كه خدا مددكننده است.

‼️ ملاحظه کنيد چگونه امام(عج) منتظِر #آمادگی ما هستند! منتظر اين كه دل‌های ما با رعايت #شريعت_الهی از پرده‌ی حجاب درآيد و متوجه حقايق غيبی عالم شود تا زمينه‌ی تجلی غايب منتظَر فراهم گردد.

🔺 امام صادق(ع) در همين رابطه می‌فرمايند: «بی‌شك حكومت آل محمّد(ع) تأسيس خواهد شد، پس هركس علاقه‌مند است از اصحاب قائم ما باشد، بايد كاملاً از خود #مراقبت كند و #تقوا پيشه نمايد، خودش را به #اخلاق_نيك مزين نموده و سپس #انتظار_فرج قائم آل محمّد را بكشد. هركس برای ظهور قائم ما چنين آمادگی و انتظاری داشت، ولی توفيق نصيبش نگشت و پيش از ظهور آن حضرت، اجلش فرا رسيد، به ثواب ياران آن جناب می‌رسد.» زيرا حجابِ بين او و حقايق غيبیِ عالم برطرف شده است.

👤 #استاد_اصغر_طاهرزاده
📚 از کتاب «بصیرت و انتظار فرج»
#⃣ #وظایف_منتظران
🙏 #خدایا_منجی_را_برسان

✅ اینجا #حرف_حساب بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم)

https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید