پنج‌شنبه , مارس 28 2024

✅ مرد جهاد تبیین در مقیاس جهانی

✅ مرد جهاد تبیین در مقیاس جهانی

✍️ جواد شمقدری

🔸 بیش از سی و شش سال است که نادر عزیز را میشناسم. از همان دیدار اول روح ناآرام و دغدغه وی را در تکریم و بزرگداشت انقلاب اسلامی و معرفی این مولود مبارک به مخاطبان تشنه جهانی می دیدیم و میتوان اذعان کرد تا آخرین لحظه های حیات مبارکش نیز در این دغدغه و مسئولیت سپری کرد.

🔸 نادر طالب زاده یکی از مجاهدان واقعی جهاد تبیین بود او همواره در این تلاش بود که یاران و همفکران انقلاب اسلامی را در جهان بیابد و آنها را در جبهه انقلابی ایران قرار دهد. او یکی از کسانی است که عرصه حضور انقلاب را نه تنها فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران بلکه فراتر از منطقه اسلامی نیز می دید. وی با همین روشن بینی و اعتقاد قلبی با دهها اندیشمند غربی و آمریکایی متصل شد و آنها را در جرگه مدافعان انقلاب اسلامی وارد کرد. عجیب است این ویژگی و هوشمندی طالب زاده بهانه ای شد که برخی نفوذی ها و جاهلان همواره انگ بی اعتمادی و احتمال عامل بودن وی را همچون شمشیر داموکلس بر روی سرش نگه داشته بودند و گاه و بیگاه متهم به وابستگی و عامل آمریکا میشد! این ظلمی بود که جریان نفوذ عامدانه و با اتکا بر برخی جاهلانه بر وی روا داشتند.

🔸 بی تردید نقش طالب زاده در عرصه روشنگری و حمایت از انقلاب اسلامی آن هم در ابعاد بین المللی کم نظیر بود.

🔸 یکی از مهمترین برنامه های وی در یک دهه اخیر مدیریت جشنواره افق نو و عمار بود که قطعا ادامه این دو حرکت فرهنگی باقی الصالحاتی ارزشمند برای وی خواهد بود.
ننگ و نفرین بر کسانی است که در دولت قبل به دستور نفوذی ها و عوامل خارجی افق نو را به تعطیلی کشاندند و بر حیات آن فترتی تحمیل کردند.

🔸 مرحوم طالب زاده از یاران شهید آوینی امروز در میان ما نیست اما آرمان و دغدغه هایش باقی است و مسئولیت و وظیفه یارانش هست که این پرچم فرهنگی را همچنان برافراشته نگه دارند و همچون خاری در چشم جریان صهیونیسم و استکبار جهانی در تبیین انقلاب اسلامی و تسهیل امر ظهور تلاش بی امان داشته باشند.
خداوند روح بزرگ آن مرحوم را در جوار صالحان و شهدا قرین نماید.

استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir

Visits: 1

دیدگاهتان را بنویسید