جمعه , سپتامبر 20 2024

✅ چرا دشمنان قصد کشتن امام زمان علیه السلام را دارند؟

✅ چرا دشمنان قصد کشتن امام زمان علیه السلام را دارند؟

بچه های عزیز، امامان ما همه به دست دشمنان کشته شدند و به شهادت رسیدند، به همین خاطر، خداوند امام دوازدهم، امام مهدی علیه السلام را از جلوی چشم آن ها دور کرد تا نتوانند او را هم به شهادت برسانند.
چرا دشمنان امامان ما را شهید کردند و حتی الان اگر دستشان به امام مهدی علیه السلام برسد او را نیز به شهادت می رسانند، مگر امامان ما، انسان های خوبی نبودند؟

حضرت یوسف علیه السلام به خاطر کمالات و خوبی هایی که داشت مورد محبت پدرش حضرت یعقوب علیه السلام و مورد دشمنی برادرانش قرار گرفت، و او را از جلوی چشم پدر غایب کردند و قصد داشتند او را بکشند.
فکر کنم با این مثال یکی از علت هایی که دشمنان امامان را شهید کرده اند را فهمیده باشی و این که چرا قصد کشتن امام مهدی علیه السلام را دارند.
بله عزیزان، امامان ما انسان های بسیار خوب و ممتاز بودند که از طرف خداوند برای هدایت و راهنمایی انسان ها انتخاب شده بودند، به همین خاطر هم، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بسیار آن ها را دوست داشت و دیگران را نیز سفارش می فرمود که به آن ها احترام گذاشته و آن ها را دوست داشته باشند و از آنها اطاعت کنند.

خداوند همان گونه که حضرت یوسف علیه السلام را از شرّ برادرانش نجات داد و او را پادشاه کرد، امام زمان علیه السلام را نیز حفظ خواهد کرد و او را سلطان و رهبر تمام جهان خواهد کرد.

#کتابخوانی
#پاسخ_به_پرسش_های_مهدوی

🌼✨🍃✨🌼

🌼کانال گل نرگس🌼
╭━═━⊰✨🍃✨⊱━═━╮
@golenarges_jamkaran
╰━═━⊰✨🍃✨⊱━═━╯

 

دیدگاهتان را بنویسید