شنبه , سپتامبر 7 2024

🔹ایکر اسکلادونوک» در تشرف به حرم امام حسین(ع)

🔹ایکر اسکلادونوک» در تشرف به حرم امام حسین(ع) درباره یافته‌های خود از دین اسلام گفت:‌ زمانی که به زیارت امام حسین(ع) مشرف شدم چیزی را در درون خود یافتم که مرا به ورود به دین اسلام ترغیب کرد و مرا واداشت که بدانم امام حسین(ع) کیست، جنگی که علیه امام حسین(ع) برپا شد چه جنگی بود، خانواده او چه کسانی بودند و آن کودک شیرخوار کیست و مصیبت‌هایی که در حین جنگ بر آنها گذشت چه بوده است.وقتی به عراق آمدم اسلام واقعی را در اینجا یافتم که با اسلام‌های دیگر تفاوت دارد، در زمانی که در اینجا به عتبات مقدسه حسینی و عباسی و سایر مرقد‌های مطهر مشرف شدم، تفاوت بزرگی مشاهده کردم، انسان واقعی را در اینجا یافتم که از طریق مشاهداتم به قلب من وارد شد. همچنین با اطلاعاتی که در زمان حضورم در اینجا به آن دست یافتم، متوجه شدم که عراق به واسطه علوم اهل بیت علیهم السلام مرکز اسلام است.

🔸من با وجود اطلاعات اندک، متوجه شدم که اسلام از طریق این زیارتگاه‌های مذهبی جهانی شده است و همچنین فهمیدم که قلب پاک مردم اینجا با سایر مردمی که در اوکراین هستند تفاوت دارد و همین مسئله مرا ترغیب کرد که به دین اسلام و محبت اهل بیت(علیهم السلام) روی آورم.

🔹آرزو کردم که همه آنچه را درباره امام حسین(ع) وجود دارد بتوانم دریابم ولی من تازه‌مسلمان بودم و چیزی از واقعه عاشورا که چگونه اتفاق افتاده است نمی‌دانستم. بنابراین ان‌شاءالله در آینده همه چیز را درباره امام حسین(ع) به شکلی روشن و آشکار خواهم فهمید…

ادامه در لینک زیر
https://rahyafteha.ir/129541/

دیدگاهتان را بنویسید