پنج‌شنبه , سپتامبر 19 2024

یکی از کسانی که به خاطر اعتیاد به مستی

یکی از کسانی که به خاطر اعتیاد به مستی و شراب چار مرگ موقت می‌شود خاویر وانگاس، مسیحی و ساکن آمریکای جنوبی است.

او ساعت ۱۲ ظهر در بیمارستان از دنیا می‌رود. اما یک ساعت بعد، هنگام انتقال به سردخانه یکباره زنده می‌شود و پس از انتقال به اتاق عمل، زندگی خود را به دست می آورد.

او بعدها گفت: من افرادی را دیدم که بالای سر من دعا می‌کردند و حتی برای سلامتی من التماس می‌کردند.
اما من در اطراف خودم آتش و بوی تعفن حس می‌کردم. من ترس شدیدی داشتم. می‌دانستم این آتش جهنم است و نتیجه یک عمر می گساری و خلافکاری من است.

او می‌گفت: کسی را دیدم که دستم را محکم گرفت و با خود برد. او که مرا برای عذاب آماده می کرد، مرا از چند پیچ و خم عبور داد و بالای جایی شبیه یک کوه قرار گرفتیم.
لحظات بسیار سختی بود. من جهنم را از بالا مشاهده می‌کردم و می‌توانستم حدس بزنم که به زودی مرا به آنجا خواهد فرستاد. لحظات سختی بود. فقط التماس می‌کردم که بی فایده بود.

آنجا و داخل آتش پر از انسان‌هایی بود که کمک می‌خواستند. من فقط صورت و دستان آنها را می‌دیدم که بالا آمده و کمک می‌خواست.
من افراد یک گروه تبهکار و شرابخوار را دیدم که همگی قبلاً کشته شده بودند. تمام آنها فریاد می‌زدند و کمک می‌خواستند. آن ها را کامل می‌شناختم.

بوی گوگرد و شعله‌های آتش، وحشت شدیدی در من ایجاد کرده بود. به خدا التماس می‌کردم یک فرصت دیگر به من بدهد که دعایم قبول شد…

✅قابل توجه آنها که می گویند در مسیحیت شراب اشکالی ندارد.
https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63

 

دیدگاهتان را بنویسید